Terug naar nieuws
VI Oranje Podcast: 'Dit was de saaiste persconferentie in jaren'
Teams 11 juni 2026

VI Oranje Podcast: 'Dit was de saaiste persconferentie in jaren'

Martijn Krabbendam beschrijft de eerste training van Oranje en de persconferentie met Ronald Koeman en Virgil van Dijk, die als saai werd ervaren.

![Image](https://webp.vi.cdn.pxr.nl/news/2026/06/11/e4be79b0a5c59d187d97171ab891391b622d56aa.jpg?width=1200)

Oranje-watcher Martijn Krabbendam was bij de eerste training van Oranje in Kansas City en bezocht daarna de persconferentie waar Ronald Koeman en Virgil van Dijk achter de desk zaten. In een volle zaal mocht iedereen welgeteld één vraag stellen aan beide heren, wat resulteerde in de saaiste persconferentie in jaren. Het wordt natuurlijk besproken in een nieuwe aflevering van de VI Oranje Podcast.

Gerelateerde artikelen

VI Oranje Podcast: 'Dit was de saaiste persconferentie in jaren' | oranjenet.live | Oranje Total Football